Här kan du hitta sytt, stickat, virkat, mönster och målat i en salig blandning, beställer gör du genom att maila mig på elsieoviola@gmail.com

måndag 11 april 2011

Nu drar vi igång Elsie&Viola butiken

Under tidens lopp har jag fått många idéer, gjort mönster och målat tavlor. Nu har det blivit så mycket att det är dags att sparka igång Elsie&Viola butiken. Här kommer du hitta mönster, stickat, målat och sytt i våldsam blandning. Varje enskild produkt kommer att få ett eget inlägg och handlar gör du genom att maila mig på elsieoviola@gmail.com.

Jag börjar förstås med en tävling, vinsten är valfri vara ur butiken och för att vara med behöver du göra en kommentar till detta inlägg samt länka till mig via din egen blogg. Vinnaren dras den 30;e April.

17 kommentarer:

  1. Jag vill vinna en pååååseeeee! De är JÄTTEFINA!

    SvaraRadera
  2. Såklart jag vill vinna! Så fint du gör!

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vinna något av allt fint du gör!
    Ska genast länka från min blogg.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också gärna vara med. Länkar från min blogg =)

    SvaraRadera
  5. Jag lånade en bild att länka med =) Hoppas det är okej

    SvaraRadera
  6. Jag skrev i din blogg. Jag vill gärna vinna jag med. Spelar ingen roll vilken vinst det är, men dina stickpåsar är jättefina.
    Britt

    SvaraRadera
  7. Oh, jag vill gärna vara med och tävla! Jag länkar också såklart, och lånar en bild för ändamålet. (hoppas det är ok...)

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vinna en av dina fina stickpåsar. Lånar en bild att länka med.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar verkligen dina stickpåsar! En sån vill jag gärna vinna! Jag hoppas också att det är okej att jag lånar en bild att länka med!? Annars får du säga till så plockar jag genast bort den.

    SvaraRadera
  10. Jättefina stickpåsar! Jag vill såklart vara med och tävla :-)

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt fint du fått det i din "affär"! Jag vill förstås vara med på lotteri!

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar. Lånar en kurbitsbild och länkar :-)

    SvaraRadera
  13. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  14. Jag vill också vara med och tävla. Lånade en bild av en stickpåse och länkar i bloggen.
    Sarah

    SvaraRadera
  15. Så klart jag vill vara med och vinna en stickpåse de är så snygga.

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag vara med i din tävling. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  17. Jag provar att se, om jag kan vinna något fint ifrån dig. Jag länkar i min blogg!

    SvaraRadera